Thursday, January 29, 2009

langkah pertama kali (2009)

dan saya merasakan sudah sampai masa untuk saya terjun dalam bidang blog ini yang dilihat cukup baik bagi saya sebagai medium melontarkan pendapat dan kritikan serta menimbulkan isu-isu yang boleh memeberi kesedaran kepada semua pihak.

menjadi blogger berkualiti bukanlah mudah, hari ini ramai dari kita mampu menjadi blogger dengan masa yang singkat namun untuk benar-benar menjadi blogger yang mempunyai folowers yang ramai dan sentiasa mendapat sambutan positif, ia bukan sesuatu yang mudah bagi sesiapa saja.

menjadi blogger secara asasnya bukan satu perniagaan cumanya ia satu medium bebas untuk kita berkarya dan berkongsi sesuatu dengan pihak lain.

secara jujurnya, ada perasaan takut namun saya sedar suara anak muda harus didengar, harus dinilai dan diambil tindakan proaktif agar manfaat bersama dapat dicapai.

akhir kata untuk post pertama ini, saya menamakan ia sebagai 'langkah pertama kali (2009) kerana langkahan ini yang pertama dan saya harap ia akan berteusan menjana satu transformasi terbaik buat kita semua.

syukur alhamdullilah kerana saya diizinkan untuk turut serta dalam bidang ini...

No comments:

Post a Comment